dilluns, de setembre 25, 2006

Poca fantasia... ballant

M'explicaré... Puc seguir mes o menys bé un ritme i fer passos sencills, pero quan hi afegim novetats, punts complexes o altres variants em perdo o em costa molt jeje.

Una mostra, aquest galop de fantasia a Ceret aquest any, evidentment jo hauria d'estar a l'esquerra de la imatge i no a la dreta. L'altre cosa que es pot observar en aquesta fotografía es l'Emma partint-se el cul perque en aquest galop no vaig fer practicament cap moviment correctament, sort que s'ho va pendre a bon humor.


Passant a un altre tipus de cosses, en l'anterior post us animava a comentar les fotos i escrits que penjo en aquesta pàgina. Fins ara l'única manera de fer-ho era que fossiu bloggers. He activat per a que pogue comentar la opció Anónimo per als mes tímids i Otros per als que no us faci res afegir el vostre nom. Espero que això aumenti el número de comentaris.


Bones festes !!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Ruche!

No et preocupis, no era un galop de fantasia? doncs això, uns fan el galop i tu fiques la fantasia.

Una abraçada!

Unknown ha dit...

Molt bé ja m'agrada que feu comentaris al blog. Ara ja per a que sigui la bomba si posseu el nom en alguna zona del comentari i així sabrem qui comenta.
Ruche

Hbn77 ha dit...

si perque aquest comentari es molt picantó i val la pena saber l'autor!!!

Anònim ha dit...

Ruche wapo!! Ahí stàs tu con tu galop de fantasia liant-la!!! HAHHAHAAHHA. Va ser un capde molt bo i molt diver. Com tants que hem fet altres dies. Ens anem veient i ens truques si mai passa res!!!

Anònim ha dit...

Ruche;

Disculpa el primer comentari era meu. Era fàcil, és un comentari típic entre nosaltres, no?

Anònim ha dit...

Molta bona idea això del anònimo. Ruche for president de Kornejá, ja!

Anònim ha dit...

Et recomano que si permets comentaris anònims fiquis la opció que t'obliga a escriure un text de comprovació.
(crec recordar que és la opció "¿Mostrar verificación de la palabra para comentarios? dins de la pestanya de "Comentarios").
Sinó el risc és que et comenci a entrar "spam" pels comentaris.
De res.

apm4