dijous, de setembre 14, 2006

La meva tarja de presentació

Be els que em coneixeu ja l'heu vist, pero pels que no, vull que admireu la foto de la meva de la T-mes, que es la que faig servir per trencar el gel i fer riure a la gent que no fa gaire que conec.


La veritat es que va costar que l'acceptessin per a possar en aquesta targeta de transport, pero la urgència per fer-me-la, que responia a una necessitat de fer gairebé 5 viatges diaris en una feina nova, va convèncer als senyors de TMB...

Moltes de les vegades que me la demanaven (ara demanen el DNI), el revisor em feia badallar i inclinar el cap. Un preu baix comparat amb les bones estones que em fa passar quan la miro, je je je

Bones festes !!!

4 comentaris:

Hbn77 ha dit...

a mi em passava algo semblant amb la meva foto del carnet de conduir...
Avui també, vaig al banc a fer una transferencia (ja t'he comentat que m'en vaig a BRASIL???!?!!!!) i la tia s'ha quedat mirant el DNI (look casado) i a mi (look desalinyat) dient "me tienen que tocar a mi todos los freakies..."

Unknown ha dit...

Home es que hi ha certs canvis entre una foto i l'altre, potser ara li havies d'haver ensenyat la de carnet de conduir.... jejeje

Anònim ha dit...

No és possible que encara et duri el badall dels catorze anys quan anaves a l´institut.
Desperta collons!!!

Unknown ha dit...

Si todavía me dura la T-mes. Soy muy ahorrador