dijous, d’octubre 05, 2006

M'agrada disfressar-me !!!!

La veritat es que no tinc massa sentit del ridícul i m'agrada ser un altre, gràcies a una careta, a un vestit estrafolari etc.

Alguns exemples de la meva "vena" transformista:

Ruche capellà, apuntant maneres al cole de monges

El rei que tenia el nas vermell (de tant beure)

El mític disfràs de pallasso. Que es va perdre, vam buidar l'armari on havia d'estar i un bon dia quan vam obrir aquell armari ens va caure al damunt.

Ara que tinc una edat també em disfreso per carnestoltes, un altre dia possaré fotos de les meva disfressa de ramell de la Roure, de cubata, de Gemma Alted, de metge... Si es que les trobo...

Bones festes !!!!

2 comentaris:

Hbn77 ha dit...

quedem a l'espera que pengis les noves fotos (i que et recuperis aviat!!)

per cert, canvia l'scanner tiu! totes les fotos estan ratllades!!

Unknown ha dit...

Osti em puteja que sortin ratllades, ja que l'scanner es en teoria nou, el vaig comprar al maig. L'anterior que tenia va morir, sospito, al caure-li a la dóna de fer feines...
Provaré de netejar-lo...

Bones festes !!!