dijous, de maig 01, 2008

Poc a dir, molt a explicar

He fet coses des de pasqua ? Si, però m'ha fet mandra posar-me a fer posts per explicar-les.
Fem un resum numèric:

- He treballat uns 27 dies, bàsicament fent càlculs per a diferents obres, unes pantalles per al pont del Segre, per als Jardins de la Orotava a Canarias uns "lucernarios", unes rampes que son com un pont i una ampliació de l'edifici, he refet els càlculs de diversos edificis de l'EDAR de Vallvidrera...

- He anat a 2 concerts de Sardanes, un d'homenatge als 25 anys de la Cobla Ciutat de Cornellà, del que destacaríem una gran sardana interpretada per prop de 30 músics, espectacular, i un altre de commemoració del 50 aniversari de la Unió de Colles Sardanistes, de que destacaria una peça per a cobla d'estrena d'en Josep Clavé, que em va agradar molt.

- 1 concert del Marc Knofler, convidat pel Santi ja que la seva xicota no es trobaba bé i no era plan de llençar l'entrada. Anècdotes: al principi els de la nostra zona del Palau Sant Jordi no sentíem bé el concert i van trigar unes 4 cançons a arreglar l'altaveu culpable. Després vam gaudir de la guitarra de l'ex Dire Straits i del virtuosisme d'alguns dels músics que l'acompanyaven. Moltes gràcies Santi.

- Sopars destacables: 4, dos amb els de la colla Roure, els del dia sense cotxes i un pel raval; el tercer a Terrassa a casa del Beneseit; i el quart a casa la Vivian. Per cert peazo de pis que tenen ella i el seu marit a Gracia una canya i magnífic Apple que té la Vivian. El sopar exquisit i els postres una passada.


- He vist 2 actuacions de Banghra: Tinc una amic, el Lluís, que balla aquesta dansa originaria de la Índia i/o el Paquistan i la veritat es que la trobo molt divertida. (A meteteri, a meteteri ia !!!!)
- Una presentació d'un conte: Una amiga meva, la Neus va presentar un conte per explicar una ciutadella ibèrica de Calafell als nanos de la poblacií vam anar a veure'n la presentació.
- Un dinar per celebrar el sant del meu germà Jordi al Mussol.

- 3 Concursos de sardanes. 1 Lliure a Granollers, 1 territorial a Hospitalet i un bàsic a Sant Climent. Destacar que de moment som campions de Catalunya... amb trampa.

- 2 exhibicions de sardanes. A Sant Adrià del Besos i a Santa Coloma de Gramanet

- 1 llibre comprat: Respecte, indiferència o menyspreu. La (des)cura del patrimoni històric a Cornellà de Llobregat. Llibre que per cert m'està agradant molt i en el que estic descobrint moltes coses de la meva apreciada ciutat.

- Un pressupost per a instal·lar el gas natural (calefacció cuina i aigua calenta) i contactes amb el Mate per a instal·lar les plaques solars per a reduir aquest consum de gas.

-1 Contacte amb el Museu Agbar de Cornellà per si volen la rentadora de principis de segle XX que se m'està podrint al pati de casa. Al museu tenen una foto d'una de semblant en un estant amb una banyera i diversos estris de l'epoca que requerien aigua i he pensat que potser els podia interessar. Més endavant seguint amb aquesta mena de mecenatge hauré de buscar alguna institució que també tingui cura d'una serie de llibres del segle XVIII i XIX que tinc per casa i que potser també podrien acabar malmesos.


- He vist una pel·li al cine, Cobardes del Corbacho i en Cruz, avui. M'ha agradat pero en destaco sobretot el nom de la productora que m'ha fet gràcia HospiWood.

- He recuperat vells 2 jocs de megadrive: Another World, Flashback, i n'he descobert un de nou Heart of the Alien.








- Una infecció d'orina.

- Uns quants mals de panxa.

- Un bon munt d'assajos de Sardanes.

- Unes quantes classes d'anglés. No sé si m'han servit per a millorar-lo gaire.

Semblen moltes coses pero a vegades em sembla que no aprofito prou bé el temps, que em manquen moltes coses per fer, veure, llegir, apendre ...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Mals de panxa???? Infecció d´orina???? Estàs enamorat????

Hbn77 ha dit...

ei noi, doncs jo crec que si vas fent coses...

per cert, començo a veure cares noves als sopars de COMSA, es nota que ja fa un temps que no hi soc!! (també veig d'altres que només apareixen quan no estic, al final m'ho prendré com alguna cosa personal Sandra!!!)

Unknown ha dit...

Suposo que el KNY es el Jesús, no crec que el Beneseit o el Taravilla que ara viuen fora de KNY s'hagin identificat com a tal. No estic enamora't. I la infecció d'orina puc prometre que no me l'ha enganxat la Mireia que també ha estat igual. L'altra causa habitual de les meves malalties eren els exàmens però ara ja no en faig.

A l'Ivan dir-li que cap de les cares noves es gent de COMSA sinó parelles de la gent que si que coneix. El primer de l'esquerra es el Miquel futur papa i marit de l'Ariadna i la primera de la dreta la novia del Santi. Al Carles parella de la Mónica i al marit de la Vivian crec que ja els has de conèixer.

Bones festes

Hbn77 ha dit...

ja deia jo que la novia del Santi em sonava i no sabia de que!!

Merci per l'aclaració!!