divendres, de maig 09, 2008

A meteteri !!!

El cap de setmana passat vaig fer forces coses.
Dijous/divendres--> vaig anar amb ma mare a Sitges a passejar i menjar una paelleta, vaig anar a la festa d'aniversari de l'Anna Marín, molt divertit jugar a les pel·licules a casa seva amb els seus amics i amigues, a veure si m'envia una de les moltes fotos que va fer amb la "peazo" càmera que li va regalar la seva família i la puc penjar a aquest post

Dissabte/Diumenge --Vaig passar el cap de setmana amb els amics de la colla Maig, entre Organyà (on es van trobar el primer testimoni del català les Homilies d'Organya), allà hi vam fer una exhibició i Cabó el poble on un dels molts amics de la colla Maig el Josep Maria té una casa que ens va acollir a 23 persones.

Us adjunto una foto del poble perquè trobo que es un poble molt ben conservat



Per altra banda us adjunto un vídeo d'una cançó de Bhangra que se m'ha enganxat i que porto uns dies ratllant a la penya amb ella i que fins i tot porto al mòbil.



A veure que tal va aquest cap de setmana un altre cop llarg