dijous, de desembre 21, 2006

Sopars d'empresa !!!!

Qui no ha tingut sopars, dinars o pica-picas aquests dies... Doncs be jo no he sigut una excepció i procedeixo a taladrar-vos amb les consequants fotos que va fer el company Dani en aquest sopar.


D'esquerra a dreta i dadalt a baix: Joan Peset (el meu jefe), Angel Martorell, Ruth, Isabel, Ruben, Raul Filter, Sergio Moran, Dani Falcon (propietari de la càmara amb la que es van fer les fotos), un servidor (CISCO gag dedicat al Salva), Encarna Montoro, Aran Sarroca, Vivian Fernandez, Mireia F. Nualart (el Fernandez no li agrada gaire), Nuria Magan, Elena Colomines, Ivan Menal (esteu obligats a visitar i possar comentaris al seu blog http://hyban77.blogspot.com/ ) i apoteosis al bar musical Aire un servidor i l'Ivan (Que corra el aire i ningu pensi malament, com diu l'Ivan si alguna cosa tenim clara tots dos a dia d'avui es que ens agraden les dones)

Se que falta gent del sopar pero es que ja trobo que hi ha masses fotos...

Al sopar vam trobar a faltar els companys de prevenció ... pero a alguns els vam retrobar ben entrada la nit per fer unes copes.

Ara si ... Bones festes !!!!

6 comentaris:

Hbn77 ha dit...

je, je... com em mola la foto on surto jo amb la cervessa!!!!

quina enveja!! jo també vull que les meves fotos es fagin grans i lluents com les teves... seguiré intentant-ho!!!!!

Hbn77 ha dit...

Rucheeeeee!!!!!!
t'estimo!!!!!!!
gracies a tú he descobert perque no s'obrien les fotos!!!
(ja t'ho explicaré)

Unknown ha dit...

Ja m'explicaràs... Pero primer tornarem a aclarir que tant a l'Hyban com a mi ens agraden les dones, si no us ho creieu mireu el seu blog...

Bones festes

Unknown ha dit...

Holaaaaa,

La foto i el nom de Raul filter es la unica referencia que he trobat a internet. A mes de la gran conferencia que l' individu Raul va fer a la uni. Em pots pasar algun mail del Raul on el pugui localitzar? si vols primer li preguntes soc l' Stella!!!! suposso que et dira que si :-P

Unknown ha dit...

Stella el Raül es fora aquestes setmanes, quan torni li comentaré el que passa es que m'hauries de donar un mail o alguna cosa doncs no l'aniré a penjar aquí a saco.

Una salutació
Roger

Unknown ha dit...

El meu e-mail es rogerpuigpelat@gmail.com