dilluns, de desembre 25, 2006

Nit de Nadal

Primera comilona d'aquestes festes... Molt entranyable i copiosa com totes les que es porten a terme en aquestes dates.

Protagonistes:

- Les noves gorres del iaio Adrià (mon pare comença a tenir fred al cap), crec que ens les vam provar tots...

El propietari legítim de les gorres (el meu pare), el Llatzer, jo, la Cristina Martínez Iciar, el Jordi, la Iciar un altre cop, l'Adri i la Cristina Barrado

- Els regals de caga-tió


La Cristina Barrado, el Joan lluïnt un magnífic mocador cagat pel tió i l'Adri, el papa Adrià, el Joan amb una joguina i la Júlia obrint més resultats de l'espectacular cagarada d'aquest tronc tant especial.

- Els versets, nadales i cançons del Nicola Di Bari


La Julia (molt mèrit la seva cançó, amb lo llarga que era jo hauria sigut incapaç de recordar-la) i la Iciar flautista en acció.


Altres protagonistes de la jornada: el Pau, ma mare Anna Maria (l'excel·lent i atrafegada cuinera del sopar, pica-pica, sopa de galets, zarzuela, macedonia... ) i la meva cusina Maria Àngels

- I els més petits, sobretot el Joan, que de tant hermòs que està, mon pare diu que sembla un toixó.




Res més !!! Com sempre Bones festes !!!!

3 comentaris:

apm4 ha dit...

Hola. T'he piratajat algunes fotos tant pel meu blog com pel meu arxiu... Gracies.
A veure si penges el video en que estàs amb el Joan que era molt xulo.

Unknown ha dit...

Bones festes, i bon cap d'any!

Hbn77 ha dit...

la veritat es que aquestes gorres estan molt guapes... no t'estranyi veurem un dia de festa amb una!!!

Portat bé per cap d'any!