dissabte, de novembre 18, 2006

Setmana tecnològica

Hola amics, família i estranys !!!

Aquesta setmana a la feina m'han canviat el mòbil i el portàtil. L'anterior mòbil un Siemens del 2003 va morir i ja no sentia al meu interlocutor. El nou es un NOKIA diguem model "empresa", pero que està molt bé per al meu gust. El portàtil també ha sigut un canvi important ja que l'anterior del 2002 amb una memòria de 128 + 64 MB quedaba molt justet per a moltes aplicacions de la meva feina, el nou a part de pessar menys i presentar un aspecte més moderns té 512 MB de memòria que es noten molt.

Per postres aquesta setmana tirant la casa per la finestra m'he comprat la PSP, pensant en distraccions per a les 26 hores de viatge que faré al gener per anar a Austràlia a veure a la fillola l'Adriana. No patiu que també m'emportaré llibres, que aquests no se'ls acaba la bateria jejeje

Aqui veiem els tres aparells plegats en germanor tecnològica.

Amb la PSP he flipat per desconiexement, amb algunes de les aplicacions que incormpora, pots veure-hi les teves fotos, reproduir videos mp4, escoltar mp3, pots veure pel·lis (tot i que es veu que deixaran de fabricar pel·lis aquest format per baixa renabilitat)


Imatge de la pel·li Hell Boy

Pots connectar-la a internet si hi ha wireless

El meu blog a través del explorador de la PSP

A i a més a més pots jugar ...

Bones festes a tots !!!

3 comentaris:

Hbn77 ha dit...

jo tampoc sabia que es podia conectar a internet!!
Així que deixaran de publicar pelis per baixa "renabilitat"... o sigui que les qualitats renals de les pelis no era prou bona, no? PERÒ TU QUINES PELIS MIRES ROGER??

Unknown ha dit...

Poz zi es pot connectar a internet, es una mica conyas escriure amb ella qualsevol cosa a un blog per exemple pero si. I tens raó jo el que volia era veure pel·lis d'alta renabilitat... les típiques...
Bones festes !!!

Anònim ha dit...

Quin desplegament tecnològic!

El que et deia aquesta tarda de tenir un servidor de streaming a un PC principal on tens els MP3 i que puguis escoltar-los amb dispositius que tenen Wifi ho trobarás a http://www.slimdevices.com/su_downloads.html

Nosaltres a casa teniem la música al PC principal i podem escoltar desde un Nokia 770 Internet Tablet (http://europe.nokia.com/770).

Per curiositat, si ho proves, ja em diràs si et funciona.