dijous, de novembre 09, 2006

Concurs de Valls 29/10/2006

Esperonat per l'exit de l'anterior entrada del blog, possaré algunes fotos que m'ha get arribar la Neus.

La primera foto la dedico a la gent de la Maig. Com voleu que fos un tongo el nostre primer de Valls, amb aquesta peazo esquena que formem la Neus i jo, insuperable !!!! Jajajajaja






























Aquí els tres biorritmos fent el mec com sempre




Per acabar un parell de fotos amb els mateixos protagonistes (Jordi, Salva i jo) fa uns quants anys, per demostrar que estem iguals, que estem fets uns xavals...

Matitzarem aquesta segona foto en la que vestim la típica "calzoina catalana". Haviem vist un espectacle de Teatre de Guerrilla ("Teatre total" crec) en el que es ficaben amb els esbarts, les colles sardanistes i les entitats culturals catalanes, els dos protagonistes de la qual vestien mes o menys així.


Bé fins aquí aquesta entrada al blog !!!

Bones festes !!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

xDDDD cuanto friki!!!

Molt divertides les fotografies!!! ;)

Pau

Hbn77 ha dit...

la foto dels calçotets no té preu...

Unknown ha dit...

Com diu el meu nebot, els sardanistes som uns frikkis (recordem que als EEUU aquesta paraula vol dir mes o menys el mateix que aquí pero amb més connotacions negatives i nofem com el meu germa que enmig d'un grup super xungo de negres crec que de Milwakee va soltar tranquil pensaba que tots els seus mots eren català "Osti quina colla de frikis" )
Bones festes !!!!

Anònim ha dit...

Molt bé Ruche, una esquena molt bonica la de Valls. És comprensible. Per cert, tens fotos impagables guardades a casa pel qeu veig!!

Unknown ha dit...

No ho saps prou lo impagables que son algunes de les fotos que tinc jeje
Visca l'scanner !!!!
Bones festes !!!