diumenge, de febrer 17, 2008

Seguim d'aniversaris !!!

Aquest finde també han aparegut les celebracions d'aniversaris, però aquest cap de setmana per via doble.
Comencem per la festa sorpresa que li van preparar (no sense dificultats segons em va fer palès el seu xicot el Carles) el divendres a la Mònica per commemorar el seu 30 aniversari.

La foto dels 2 "hojomeneados" a la festa la Mònica i l'Albert

La resta de fotos com a egocèntric que sóc, he seleccionat aquelles en que hi surto:


A la foto: Jo, Mònica, la seva cunyada la Rosa i uns amics seus comparsers el Ricard i la Noelia

La Mònica i jo amb les companyes de comunicació de COMSA: L'Ariadna el seu marit el Miquel (crec que estan d'enhorabona) i la Sandra (per una vegada no s'està queixant de res)

Només afegiré els 2 que no estaven a la foto anterior a la zona central la Vivian i el seu marit l'Oscar

Aquesta foto s'ha repetit molt a les meves últimes sortides el conegut per tots com a "Avi Roger"

Si voleu gaudir de més fotos d'aquest aniversari podeu entrar a la següent adreça (espero que a la Mònica i la Silvia no els importi que en faci difusió)

http://picasaweb.google.es/jovullanaraliverpool/30AniversariMNicaI33DeLAlbert?authkey=xD2tHHodlNg
http://picasaweb.google.com/srovirae/FestaSorpresaMonicaIAlbert

Després d'aquesta divertida festa al Hand Bar a Barcelona, els més animats vam anar a l'Arena Clàssic on em va sorprendre l'amabilitat del servei. En global una nit rodona i en excel·lent companyia.

La nit de dissabte vaig celebrar una altre aniversari del meu amic Isma (25 anyets) més conegut com a DJ Wisma a Vilassar al local on punxa el Baobab al costat del She. Les fotos d'aquest aniversari prefereixo penjar-les en aquest altre blog del que us passo enllaç a continuació:

http://collaroure.blogspot.com/

Bones festes !!!

1 comentari:

Hbn77 ha dit...

ostres noi!!!

quantes noticies: la Sandra a una festa??? costa de creure!!! i dius que l'Ariadna està d'enhorabona????? QUE FORT NO???

encara pensaré que jo he d'estar lluny de Barcelona perque succeixin certes coses!!!!