dijous, de febrer 07, 2008

Carnaval 2008

Forçat per l'últim comentari de l'Hyban em veig en l'obligació de fer un nou post (cutre doncs no tinc fotos per penjar). Si no penjo posts es perquè últimament estic exhaust. Estic tot el dia amunt i avall i dormo poc, però tot això no en quantitats molt superiors a anys anteriors. Deu ser allò que anomenen fer-se gran. També he fet post als altres 2 blogs de sardanes que he engegat el de la Colla Roure i d'Amics de la Sardana de Cornellà i he intentat fer comentaris a als 6 blogs que segueixo habitualment.



Aquesta es la "guisa" que feia de comparser, acompanyat amb la Mònica que també es molt guapa però que es la cunyada de la meva comparsera.

Carnaval: A mi m'agrada disfressar-me pero porto 2 anys que no ho faig completament. L'any passat només vaig incorporar un barret de Cocodrilo Dundee al meu vestuari habitual. Aquest any he anat a la comparsa de Vilanova i la Geltrú acceptant l'amable invitació que em va fer la Mònica. La veritat es que va ser molt divertit ballar-fent saltets i tirant carmels durant unes 5 hores (excepte 30 minuts per esmorzar i 30 minuts més per a fer un pica-pica entre les 9 i les 14 h) pels carrers amb la Gavina. Tot això vestit amb llaç vermell, camisa blanca, armilla blava, faixa vermella , pantaló negre i unes sabates que han quedat en millor estat del que em pensaba. Llàstima que va ploure en 3 moments concrets de la jornada. Després a dinar una peazo de parrillada a un argentí (casual el meu germà volta aquests dies de turisme per argentina)


Aquesta imatge que vaig fer amb el mòbil (gracies al Salva ja les puc passar a l'ordinador) permet copsar el gran ambient que hi havia a la plaça de la Vila de Vilanova

Coses a recordar: Una guapíssima comparsera que em va regalar unes catanies que encara no he tastat, espero fer-ho aviat, l'olor d'unes bombes fètides que "algú" va llençar a la seu de la Gavina, el Cirera el del PP dient-li al Carles que si no el votaba no passava res, els fideus tirats als cotxes, la cara d'il·lusió dels nens quan els hi donaves carmels, no sé una experiència que recomano i que no descarto repetir...



Per cert missatge a l'Hyban ja que suspito que serà dels pocs lectors del post: No vindré a Mozambic per Setmana Santa, estem de crisi econòmica, el vol em sortia massa car per al meu gust i de pas m'estalvio les vacunes que em fan molt de respecte, ja sabeu que soc una mica hipocondríac.

Intentaré actualitzar més sovint, suposo que penjaré les fotos de l'aniversari demà del meu nebot més petit el Joan.

Bones festes !!!

3 comentaris:

Hbn77 ha dit...

ok, llegit però que sapigues que via Johanesburg i amb autobus venir aqui sur per uns 800€.

sentiré la teva ausencia i crec que marxaré solet a coneixer el pais... snif, snif!!!

vinga noi, com diu el meu cosi:


Pau i amor!!!!

Unknown ha dit...

Diguem còmode però els vols que havia trobat per a les dates que haviem parlat via Johanesburg em sortien per 2500 € (anar i tornar això si). Amb autobús des de Johanes (Sharrer broma COMSERA) Burg hi ha una porrada de Km.

Em sap greu !!!

Anònim ha dit...

Ueeeeeee!!!!!
Ruche, també tens alguna que altra seguidora que ho fa en silenci... bé, tant a tu com a l'amic hyban