diumenge, de gener 28, 2007

Viatge a Australia

La veritat es que últimament entre una cosa i un altre vaig una mica de cul i a més aquests últims dies estava una mica cansat. Per aquells que estigueu interessats a veure fotos del meu viatge a Australia podeu veure un excel·lent recull al blog del meu germa (no totes les fotos les va fer ell, algunes son meves jeje):

http://apm4blog.blogspot.com/

Només col·locaré les de Wagin ja que li vaig prometre a la Julie. Wagin es el poble d'Australia on ha estat vivint la meva fillola-neboda els últims 6 mesos i on la ens va acollir 3 dies la familia Bailey (no estic segur que s'escrigui així)

D'esquerra a dreta:Cristina, jo, Woody (un gran gos), Malcom, Danielle, Julie, Adriana (la protagonista d'aquests mesos d'estada a Australia) i Adrià


La Giant Ram (simbol de Wagin)

A la foto no es veu gaire bé, pero si us fixeu cap al mig en aquesta foto es veu un cometa que vam tenir l'honor (ens van dir que feia uns 40 anys que no es veia tant bé un cometa per allà baix, tota una sort) de presenciar amb claritat a Wagin en el transcurs de la més gran de les barbacoes que he tastat mai. A part de gaudir d'un cel ple d'estrelles i amb un firmament amb constel·lacions totalment diferents a les que podem veure aquí.

A veure si més endevant puc penjar alguns dels videos que vaig fer, els cangurs barallant-se, només 4 persones a Two peoples Bay i exhibició de les habilitats del Woody.

Bones festes !!!!


3 comentaris:

apm4 ha dit...

Roger, hauràs d'obligar a introduir una paraula clau o bé obligar a identificar-se... Sinó et foten "sapm" fins i tot al "blog".

No t'he piratejat tantes fotos :-) i s'hi n'hi ha alguna que t'interessi aprofita l'enllaç i així t'estalvies haver-la de pujar. Jo ho intentaré fer amb la que ja has penjat de la familia, amb gos inclós... ;-)

Hbn77 ha dit...

Ei, he estat mirant les fotos teves i les del teu germà i estan molt xules!!

Això si, no val inventar-se noms per disimular tenir més posts!!!!

Anònim ha dit...

hi roger great photos we do hope you enjoyed your trip down under to assie from julie