dissabte, de gener 06, 2007

Reis 2007

La festa de Reis es sens dubte la meva festa preferida de l'any. Quan era petit coincidia amb les actuacions de teatre de la Mainada de Cornellà. Ara coincideix amb l'elaboració de Reis Manuals per a les noies de la colla Roure (divertidissim). No m'he perdut cap arribada dels Reis guiats a Cornellà pel Mag Maginet (han arribat en globus, en submari, en ovni, fent rappel, en ala-Delta, en elefant, caball...). A més sempre m'ha fet molta il·lusió veure que m'han portat els Reis i que li han portat a la meva familia. Amb nosaltres sempre han sigut molt generossos no debem ser tan dolents com tot això.

Us adjunto les millor fotos d'aquests Reis 2007 a casa:


Regals embolicats alfa



Els nostres reis sempre cometen alguns errors pero això forma part del seu encant. Aquest any s'han descuidat preus en alguns regals, no han localitzat un joc (UNO SPIN) de la carta de la Iciar. Tot i això fantàstics.


Omega. Jo, amb els regals que em rebut a casa per a ma mare, mon pare i jo. Fem un repàs: Corbates (2 pel meu pare que en porta habitualment i una per mi per a que les poques vegades que en porto no li hagi de demanar), dos llibres (ma mare no llegeix debora), roba d'abric pels meus pares (els reis al deixar els regals debien veure que a casa feia fred), colonia per mon pare, sabatilles per ma mare (omitides a la foto), samarretes per ma mare, regals enfocats per al meu viatge de demà cap a Perth: protectors solars de 90 i 65 (omitits a la foto ja eren a la maleta), bosses (una per a la documentació i un altre transparent i impermeble per a la platja), sabatilles de viatge, taps per les orelles, antifaç per dormir (a veure si ho aconseguim al viatge de 26 hores), mini al·lot, calçotets, mocadors, endoll internacional.

Per altra banda les noies de la colla ens han fet: una paperera, una espelma decorada amb els seu recolçament i un calendari molt pràctic per al despatx.

Si em deixò alguna cosa que ningu s'ofengui es que amb tants regals es fàcil despistar-se.

Trigarem a renovar el post ja que demà marxo cap a Perth i estarem pel Western Australia dues semantes.

Ens veiem a la tornada.

Bones festes a tots !!!!

2 comentaris:

apm4 ha dit...

Mol bé germanet... M'has d'explicar com t'ho fas per tal ue les fotos et quedin tan ben alineades... Que a mi el post de reis m'ha quedat fet un xurro.

Hbn77 ha dit...

BON VIATGE!!!!

Espero que puguis llegir aquest comentari abans de que tornis de les teves vacances australianes, i sino doncs:

BENVINGUT A CASA!!!!