dimarts, de gener 01, 2008

Sóc un freak ? ... a i bon any 2008 a tots

Bé la veritat es que lo seu seria posar fotos o vídeos d'aquestes festes de Nadal que en tinc unes quantes (no patiu que també les acabaré posant). Però el meu primer post de l'any el dedicaré al software lliure. La veritat es que cada any mes o menys faig un buidat de disc dur i ho torno a instal·lar tot, normalment aprofitant un període de vacances. Aquest Nadal a part del buidat he decidit canviar el sistema operatiu i com que el meu ordinador es podria considerar vell (es del 2002), he instal·lat Ubuntu. La veritat es que en els ordinador on he provat el Windows Vista no m'ha agradat gens, necessita un super ordinador per funcionar. Com que crec que aquest fet acabarà passant factura a Microsoft i moltes empreses i organitzacions potser obtaràn per la que crec que pot arribar a ser la millor alternativa he volgut provar Ubuntu.

La veritat es que encara no m'aclareixo del tot però penso que valdrà la pena intentar-ho . He tingut alguns problemes de drivers, però amb paciència aconseguiré (espero) fer funcionar-ho tot.


Una imatge del meu nou escritori

Que tingueu un molt bon 2008 i 2009 i 2010...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola, jo ja he penjat les fotos de Nadal (quina currada...), et recomano ensenyar-les a la iaia, especialment el vídeo de la Júlia. Esperem les teves...
Respecte al Ubuntu, la teva cunyada està molt contenta je, je. Ha aconseguit a un nou acòlit per la causa!
Jo, el dia que per a aconseguir que funcioni el driver de la tarja de só, vídeo, el Wi-Fi, etc. no t'hagis de passar quinze dies fent proves, t'asseguro que també m'uniré al selecte club del sistema operatiu per a éssers humans. De moment ja faig servir Firefox en lloc d'explorer així que poc a poc...