diumenge, de novembre 11, 2007

Empenta de pont metàl·lic a la C-16





El dimarts vaig anar a veure com empentaven un viaducte metàl·lic sobre el Llobregat que avui sortia a la Vanguardia ja col·locat. Es tractava del viaducte V-20.9 a l'alçada de Puig-reig que està construint una UTE en la que participa l'empresa on treballo. La veritat, em va semblar increïble que aquella carcasa que pesava unes 300 tones es mogues gràcies a una sèrie de gats hidráulics (dos d'empenta i un de retinguda per evitar que viaducte caigués pel seu propi pes i la baixada que feia el terreny). Cada cop que s'accionaven els gats es movia uns 35 cm i al final d'un dia sencer avançava gairebé 20 metres.

Adjunto una foto i un parell de videos que vaig fer aquell dia per a que us feu una idea del que suposa.

Bones festes !!!



















Afegiré una foto que em van a fer arribar d'aquesta obra que em fa gràcia perque semblo part de l'equip.





5 comentaris:

apm4 ha dit...

Molt wapo!!!

Anònim ha dit...

Aquest vídeo penjat... ja és legal? Vull dir, no estàs divulgant informació confidencial i tal que podrien fer servir terroristes, la competència etc? Bé, no és per espantar-te però...

Unknown ha dit...

Bravant, no m'ho havia mira't des d'aquest punt de vista. Es clarament irregular que jo pengi un vídeo així, però crec que gairebé totes les empreses de la competència coneixen aquest mètode constructiu. No considero que desvetlli cap secret industrial. Pel que fa als terroristes no sé per a que poden fer servir la informació. En qualsevol cas per si les mosques d'aquí a uns dies borrarem el post i els videos al youtube. Et veig molt recuperat Bravant!!!

Hbn77 ha dit...

home, jo no ho veig tan greu... en tot cas borra el videos i deixa el post, no? això es digne de construacción!!!

(puc robar-te una foto?? l'enllaçaria al teu post...)

Unknown ha dit...

Hyban agafa les fotos que vulguis, en tinc més i si n'hi ha alguna que consideris interessant te les passo sense problemes. Encantat de col·laborar al Construacción.

Bones