dissabte, de juny 23, 2007

Un juny molt atapaït !!!

,








Fa molt que no escric al blog o sia que us possaré al dia gràficament de les coses que he fet aquest mes de juny.

1 de juny Celebració dels aniversaris del la Lidi, el Salva i tot i que ja feia alguns dies que havien passat també l'aniversari de la Neus i el meu.

Una foto del sopar que vam fer tots plegats. L'Ana, la Lidi la Laia, la Lola, el Salva (ulls tancats) el Jordi i un servidor (expresió made in Avi Roger)


Els 4 regals de brometa que ens van fer els col·legues Lidi (efectivament a Girona hi ha pisos), Salva a veure si fas servir les pastilles que et van regalar qu fins i tot en aquesta foto surts amb els ulls tancats), Neus (amb aquests gols de Messi segur que t'aficiones al futbol encara que només sigui per la plasticitat dels mateixos) i jo (a veure si m'entec una mica millor amb el meu cotxe, aquest llibr m'ajudarà molt segur)

Ara els regals de debó, la Neus amb la seva camisa de dormir, jo amb el llibre que em van regalar no tinc foto del joc de PSP "Sacareface" pero puc asegurar que no ha sortit de la PSP des d'aquell dia. El Salva amb una samarreta i la Lidi amb un biquini que vam convidar a que es provés ... més que res per si no li anava bé poder-lo canviar.