dimecres, d’abril 18, 2007

Jordiada 2007


Aquest diumenge a Cornellà es celebra la XVª edició de la Jordiada. Es tracta d'una gran festa de cultura popular. Totes les activitats es porten a terme al Parc de Can Mercader.

On naturalment no hi falten sardanes a les 12 del matí. Jo em pensaba que feien una doble audició pero només fan 9 sardanes de 7 tirades per la cobla Germanies.

Per arribar al parc de Can Mercader ho podeu fer de les següents maneres:

- Metro L-5 Gavarra

- FGC (linia plaça España - Llobregat) Estació Almeda

- En cotxe Sortida 15 Ronda de Dalt.

Adjunto un mapa de la zona per a que us pogueu orientar



Bones festes a tots!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ballarem a un altre llco al final, i ho saps ;-)

Hbn77 ha dit...

jo aquest finde estic bastant, bastant liat...

ja m'explicaràs com ha anat, ok?


fins demà (aviso que tindré MOLTA SON!)