dimarts, d’agost 29, 2006

Allau de comentaris

Degut a l'allau de comentaris, concretament 3 de l'anterior entrada he decidit possar una altra entrada.

Com que aquests dies faig poques fotos, he rescatat una foto de maig de 1994 que em fa risa. 5 companys de clase de 2on de BUP (Roger Carceller, Robert Roca, Abel de Mingo, Toni i jo) vam anar a Madrid a recollir el tercer premi INTERMÓN d'aquell any pel nostre treball sobre els Drets de la infancia.

El nostre profesor que era una mica curilla, ens va fer aquesta foto (entre d'altres) just quan a mi se'm va girar la xaveta i vaig tocar els co..."pi" als dos companys del costat. Com que les fotos de carret es revelaven totes (ho dic per a que les generacions digitals ho sapiguen), aquesta me la va donar a mi i va fer copies de la resta de fotos del carret per a montar una exposició a Lestonnac. Llàstima !!! Hi mancava la foto més divertida jejej

Bones festes !!!!

8 comentaris:

Hbn77 ha dit...

en poques paraules:
IMPRESSIONANT

quines melenes!!!
els anys passant per tothom, eh!!!

Anònim ha dit...

Ruche, Ruche, Ruche Maricón, maricón, maricooon!!!! Si esta foto la guardaba para enseñársela a la madre de tus hijos!!!!

Unknown ha dit...

Jesús se que te he chafado los planes, lo siento...

Anònim ha dit...

Joder, ja no me'n recordava d'aquesta foto, amb el Roger Puigpelat tocant-me els collons!
M'alegro de saber que les coses et van be.

Anònim ha dit...

per cert, soc el carceller...

Unknown ha dit...

Per algun motiu m'ho havia imaginat...
Com et va la vida?

Anònim ha dit...

Ep, quina il·lusió, quina gràcia, clar que m'enrecordo d'aquesta foto, sóc el robert. si sí sí, encara estic vivito y coleando per masnou. Clar que recordo aquell viatge, i la sorpresa de trobar que encara teniu fotos d'aquells anys, tocant els collonets, era la predilecció del pugpi. Rogeeeer, quins anys aquells que tiràveu cadires i taules, ho recordes carceller????
ja sé que és un tòpic, però ens hem de veure. ja quedarem.

ciao bacalaos.

Unknown ha dit...

Que fort que mireu el meu blog, tu i el Carceller. Això m'obliga a rescatar un alte foto de l'época en la que ja et dic ara no sortirem trencant cadires ni taules jejeje.

Espero que tot us vagi molt bé a tots dos !!!